Projekt:

Brand house opening

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

Under Armour

0 . brand
house opening v Evropě
0 VIP
hostů na eventu
0 mil.
hodnota AVE v Kč

Zadání

Pojmout klasický store opening absolutně unikátním – nezapomenutelným způsobem.

Nápad

Vyvolali jsme hype už před otevřením prostřednictvím influencerů, kteří rozdali svým followerům poslední VIP místa na guest listu. 6 hodin před samotný openingem jsme spustili digitální odpočet a klasické přestřižení pásky jsme nahradili rozbitím vstupní stěny. Na otevření prodejny byla přítomna i Martina Sáblíková, tvář značky Under Armour nebo plavkyně Barbora Seemanová. Následovala legendární párty pro top 200 českých celebrit ze sportu a entertainmentu.

výsledek

V médiích jsme získali prostor v hodnotě 2 mil. Kč.

objevit

další