Projekt:

Olympijský park

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

T-Mobile

0 tis.
oslovených návštěvníků denně
0 mil.
hodnota AVE v Kč
0 hvězd
ze sportu a showbusinessu

Zadání

T-Mobile se jako partner ČOV plánuje zapojit do projektu Olympijského parku na Lipně. V návaznosti na partnerství s českou fotbalovou reprezentací, TMCZ plánuje pod svůj patronát převzít a představit sport plážový fotbal.

Nápad

Rozhodli jsme se přenést atmosféru slavné Copacabana beach na Lipno. OH jsou o špičkovém výkonu. My ale chceme, aby se lidé bavili. Vyzkoušeli si sport a setkali se s hvězdami. 16 dní sportu a zábavy přinesla unikátní T-Mobile Copacabana beach.

výsledek

Každý den jsme v průměru oslovili 15 tis. návštěvníků. V médiích jsem získali prostor v hodnotě 5 mil. Kč. Akce se zúčastnilo 10 celebrit ze světa sportu a zábavy.