Projekt:

Hokejová šatna

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

Raiffeisenbank

0 tis.
návštěvníků týdně
0 tis.
stažených aplikací
0 tis.
uskutečněných her

video

sleduj!

o projektu

Zadání

Úkolem bylo aktivovat partnerství a posílit povědomí o značce jako partnerovi domácího MS IIHF v ledním hokeji 2015. Komunikace měla zároveň představit aktuální komunikační koncept Raiffeisenbank.

Nápad

Byli jste v hokejové šatně? Je tam spousta věcí a ne zrovna čerstvý vzduch. My do jedné takové schovali puky. Na návštěvnících bylo, aby je našli. Za odměnu pak získali tolik žádané vstupenky na MS. Koncept „šatny“ jsme využili i k on-line aktivaci.

výsledek

Improvizovaná šatna stála v Praze týden. Prošlo jí přes 1 000 soutěžících včetně mistryně světa a olympijské medailistky v běhu na 400 m Zuzany Hejnové či nejlepšího českého judisty Lukáše Krpálka. Povědomí o partnerství se podařilo posílit i díky aplikaci, kterou si stáhlo 11 tisíc lidí.