S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky
Klient:
Raiffeisenbank
0 tis.
návštěvníků týdně
0 tis.
stažených aplikací
0 tis.
uskutečněných her
video
sleduj!
o projektu
Zadání
Úkolem bylo aktivovat partnerství a posílit povědomí o značce jako partnerovi domácího MS IIHF v ledním hokeji 2015. Komunikace měla zároveň představit aktuální komunikační koncept Raiffeisenbank.
Nápad
Byli jste v hokejové šatně? Je tam spousta věcí a ne zrovna čerstvý vzduch. My do jedné takové schovali puky. Na návštěvnících bylo, aby je našli. Za odměnu pak získali tolik žádané vstupenky na MS. Koncept „šatny“ jsme využili i k on-line aktivaci.
výsledek
Improvizovaná šatna stála v Praze týden. Prošlo jí přes 1 000 soutěžících včetně mistryně světa a olympijské medailistky v běhu na 400 m Zuzany Hejnové či nejlepšího českého judisty Lukáše Krpálka. Povědomí o partnerství se podařilo posílit i díky aplikaci, kterou si stáhlo 11 tisíc lidí.