Projekt:

Radegast Index

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

Radegast

0 mil.
hodnota mediálních výstupů v Kč
0 mil.
shlédnutí videa
0 .místo
ocenění Louskáček

video

sleduj!

o projektu

Zadání

Aktivovat partnerství Radegastu s Tipsport extraligou a komunikovat atributy značky jako jsou obětavost, bojovnost a překonávání překážek.

Nápad

Vytvořili jsme novou oficiální statistiku, která měří bojovnost a obětavost hráčů již devátou sezónu. Sleduje bojovnost a obětavost hráčů. Lídři Radegast indexu oblékají zelenou helmu opatřenou speciální zabudovanou kamerou. Radegast tak jako vůbec první přináší příznivcům hokeje bezprostřední pohled na hru a překážky, které hráči musí překonávat. Připravujeme rozhovory s hráči, vytváříme videa s největšími bojovníky měsíce a realizujeme hokejové tréninky a workshopy pro novináře. Umožňujeme fanouškům zažít Radegast Index na vlastní kůži prostřednictvím speciálním simulátorů a atrakcí.

výsledek

Značku se nám podařilo viditelně propojit s extraligou ledního hokeje a zároveň přinést fanouškům, odborníkům i hráčům novou dimenzi hry. Na tento projekt jsme obzvláště hrdí, vynesl nám Louskáčka.