Projekt:

Olympijská smlouva

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

Pilsner Urquell

0
restaurací
0 tis.
podpisů
0
rozhovorů s olympioniky

video

sleduj!

o projektu

Zadání

Realizace projektu pro značku Pilsner Urquell, který odkazuje k fair play hodnotám ve sportu a zároveň podpoří korporátní společenskou zodpovědnost. Aktivace partnerství s Českým olympijským týmem před a během olympijských her v Londýně 2012.

Nápad

Pro Pilsner Urquell jsme vytvořili projekt, který odkazuje k hodnotám společnosti i sportu, jako je fair play nebo respekt k protihráči. Za každý podpis na Olympijské smlouvě věnoval Plzeňský Prazdroj jednu korunu nadaci Dany a Emila Zátopkových a za každou medaili uspořádal oslavu pro fanoušky.

výsledek

Aktivace prezentovala značku jako důvěryhodného a zodpovědného partnera ČOT. Svým podpisem podpořily Olympijskou smlouvu i hvězdy jako olympijské vítězky Dana Zátopková a Barbora Špotáková, běžkyně Jarmila Kratochvílová či skifař Ondřej Synek. Do projektu se zapojilo 300 restaurací.