Projekt:

Dětský reportér

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

McDonald’s

0 mil.
hodnota mediálních výstupů
0 tis.
zhlédnutí videa
0 ČT
přímý přenos v TV

Zadání

Aktivace partnerství McDonald’s s domácím MS IIHF v ledním hokeji 2015.

Nápad

Rozhodli jsme se natočit sérii 10 originálních reportáží z mistrovství světa. Místo běžných reportérů jsme angažovali dětský tým, který vzešel z veřejného castingu. A děti se rozhodně nebály zeptat na cokoliv! Proč se hraje MS v květnu? Co hokejisté poslouchají v šatně? Co jedí před zápasem?

výsledek

Podařilo se nám vytvořit zapamatovatelnou a originální aktivaci partnerství. Dětští reportéři přinesli jedinečný a pozitivně vnímaný pohled do zákulisí MS. Upoutali mediální pozornost a v 5. dílu se dokonce objevili po boku Roberta Záruby a Dariny Vymětalíkové v přímém přenosu ČT Sport.