Projekt:

Meisterovství, ze kterého mrazí

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

Jägermeister

0 . spot
první lokální produkce
0 mil.
oslovených TV fanoušků
0 tis.
organických shlédnutí Youtube

video

sleduj!

o projektu

Zadání

Jägermeister není oficiálním partnerem Českého hokeje, každopádně v období mistrovství chtěl využít zvýšený zájem o tento sport. Cílem bylo vymyslet hokejový spot nebo aktivaci, která se hodí k hokeji, ale zároveň ke značce a cílovce JM.

Nápad

Navrhli jsme AMBUSH koncept. Povýšili jsem hokejové mistrovství na Meistrovství, které kombinuje sport s párty. natočili jsme úplně první lokální televizní spot pro JM, ve kterém si partička mileniálů udělala vlastní hokejové mistrovství podle vlastních pravidel. Never stop hunting.

výsledek

Oslovili jsme přes 2 mil. diváků v TV a získali 200 tis. organických shlédnutí na Youtube.