Projekt:

Olympionici v bance

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

GE Money bank

0
obrandovaných poboček
0 tis.+
návštěv microsite
0 tis.
SMS v soutěži

video

sleduj!

o projektu

Zadání

Aktivovat partnerství GE Money Bank s Českým olympijským týmem před a během olympijských her v Pekingu 2008.

Nápad

Důvěryhodnost banky a partnerství s ČOT jsme se rozhodli přiblížit zákazníkům, zaměstnancům i obchodním partnerům prostřednictvím společných hodnot. Součástí dlouhodobé kampaně byla např. PR komunikace, spotřebitelská soutěž i zábavně-edukativní aktivace podpořená brandingem na všech 224 pobočkách.

výsledek

Míra povědomí o klíčovém partnerství značky dosáhla během kampaně nejvyšší hodnoty, 2x vyšší než u ostatních partnerů ČOT. I díky naší práci si 33 % Čechů dokázalo spojit GE Money Bank s ČOT.