S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky
Klient:
Česká spořitelna
0 %
nárůst fanoušků na Facebooku
0 tis.
vytvořeno soutěžních kartiček
0 mil.
zhlédnutí hvězdného videa
video
sleduj!
o projektu
Zadání
Aktivace českých fanoušků a zvýšení povědomí o partnerství národní fotbalové reprezentace s Českou spořitelnou během vrcholící kvalifikace na ME 2012.
Nápad
Rozhodli jsme se zapojit fanoušky prostřednictvím netradičních aktivit do podpory týmu na stadionech i mimo ně. Stali se skutečným 12. hráčem. Mezi nejvýraznější aktivity patřilo virální video, ve kterém se fanoušci mohli stát jedním z hráčů, tvorba fotbalových kartiček či manifest 12. hráče.
výsledek
12. hráč doprovázel fotbalisty na všech utkáních. Virální video zhlédlo 1,5 miliónu fanoušků. Během kampaně narostl počet fanoušků na Facebooku projektu o 80 %. Celá kampaň měla velký mediální zásah, ale hlavně měla obrovský úspěch u fanoušků a zprostředkovala skvělou atmosféru!