S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky
Klient:
Adidas
0 tis.
hlasů od fanoušků
0 tis.
návštěv webu
0 mil.
Kč hodnota mediálních výstupů
video
sleduj!
o projektu
Zadání
Odkomunikovat launch nových kopaček adidas Nitrocharge. Vybudovat silné propojení mezi slovy „motor“ a adidas Nitrocharge jako kopaček pro specifický typ hráče, pro motor týmu. Podpořit prodej a posílit loajalitu ke značce.
Nápad
Na hledasemotor.cz jsme vytvořili scouting program pro mladé fotbalisty s cílem najít hráče, který nejlépe splňuje atributy motoru týmu. Program vyvrcholil Final Campem, kdy porota vedená fotbalovou legendou a držitelem Zlatého míče, Pavlem Nedvědem, prověřila dovednosti hráčů a vybrala vítěze.
výsledek
O titul „motor týmu“ a další atraktivní ceny soutěžilo přes 400 mladíků. V aplikaci získali od fanoušků celkem 14 tisíc hlasů. O Final Campu informovala všechna přední média včetně ČT, Novy, deníku Sport, MF DNES apod., díky čemuž se nám také podařilo významně zvýšit povědomí o značce a produktu.