Projekt:

Nitrocharge

S jasnou strategii a jedinečným nápadem umíme chytře spojit značku s jejími fanoušky

Klient:

Adidas

0 tis.
hlasů od fanoušků
0 tis.
návštěv webu
0 mil.
Kč hodnota mediálních výstupů

video

sleduj!

o projektu

Zadání

Odkomunikovat launch nových kopaček adidas Nitrocharge. Vybudovat silné propojení mezi slovy „motor“ a adidas Nitrocharge jako kopaček pro specifický typ hráče, pro motor týmu. Podpořit prodej a posílit loajalitu ke značce.

Nápad

Na hledasemotor.cz jsme vytvořili scouting program pro mladé fotbalisty s cílem najít hráče, který nejlépe splňuje atributy motoru týmu. Program vyvrcholil Final Campem, kdy porota vedená fotbalovou legendou a držitelem Zlatého míče, Pavlem Nedvědem, prověřila dovednosti hráčů a vybrala vítěze.

výsledek

O titul „motor týmu“ a další atraktivní ceny soutěžilo přes 400 mladíků. V aplikaci získali od fanoušků celkem 14 tisíc hlasů. O Final Campu informovala všechna přední média včetně ČT, Novy, deníku Sport, MF DNES apod., díky čemuž se nám také podařilo významně zvýšit povědomí o značce a produktu.